0 Gab. / 0,00 Skatīt grozu

Garantijas, sūdzības un atteikumi.

Garantija.

Visām FishBon! pirktajām precēm ir ražotāja garantija! 

  • FishBon! Interneta veikals pilnībā atbild par produktu piegādi pilnā komplektācijā. 
  • Gadījumā, kad tiek atklāts defekts vai produkta neatbilstība pasūtījuma specifikācijai, lūdzu sazinieties ar mums, lai veiktu turpmākās procedūras. Visas sūdzības tiek izskatītas individuāli.
  • Garantija attiecas tikai uz rūpnieciskiem vai slēptiem defektiem, kas var parādīties lietojot preci tam paredzētajā veidā. Jebkura veida bojājumi, kas radušies mehānisku bojājumu, individuālu remontu vai nepareizas lietošanas rezultātā, nevar būt par pamatu sūdzībai un garantijas nodrošinājuma pieprasījumam.
  • Garantija attiecas tikai uz produktiem, kas iegādāti FishBon! interneta veikalā.
  • Ja ražotājs noteicis saviem produktiem papildus garantiju, tad garantijas apjomu un specifiku nosaka šīs produkcijas ražotājs atsevišķi.

Iegaumē – ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Tu vari uzrādīt: 


- pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme, kvīts vai izdrukāts pasūtījuma apstiprinājums); 
- ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījuma ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā). 

  • Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (aksesuāriem), barošanas elementiem ( baterijas, akumulatori), piederumiem kuriem ir ierobežots kalpošanas laiks.

Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:


- precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi vai pats esi mēģinājis novērst bojājumu;
- bojājums radies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce);
- bojājums būs radies, ražojumā iekļūstot svešķermenim, šķidrumiem vai kukaiņiem;
- esi izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī izejmateriālus, ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs prece bojājumus;
- bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums) - Attiecas tikai uz elektroprecēm!!!
- neveiksi regulāro servisa apkopi (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama); 
- izmantosi preci ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem).


Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, Tev ir šādas iespējas:


- uzreiz dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (neizmirsti pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu!!!);
- Būsi laipni gaidīts mūsu veikalā, Smaidu ielā 1, Dreiliņi, darbadienās no plkst. 10.00 līdz 19.00 (neizmirsti pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu!!!);
- zvani pa tālruni +371 26521521, mēs tevi uzklausīsim un ieteiksim labāko risinājumu.


Sūdzības izskatīšana.


Lūdzu sazinaties ar mums izmantojot e-pastu: info@fishbon.lv
1) E-pastā norādiet precīzu preces nosaukumu un preces kodu;
2) Detalizēti aprakstiet radušos defektu vai problēmu;
3) Nosūtiet bojātās preces foto uzņēmumu.
Klients tiks informēts ar e-pasta starpniecību par turpmākajām procedūrām.

Katrai sūdzībai noteikti jābūt pievienotai garantijai, ja tādas nav, tad pirkuma čekam, kvītij, pavadzīmei vai pirkuma galīgajam apstiprinājumam (otrajam), kas tiek izsūtīts klientam uz e-pastu, pirms pirkuma apmaksas.
Šo dokumentu neesamība var būt par pamatu garantijas atteikumam.

Mēs nepieņemam preces, kas tiek sūtītas atpakaļ uz mūsu rēķina!!!

Gadījumā, ja klientam ir sūdzības par produkta cenu vai sniegto servisu, klientam pretenzijā ir jānorāda produkta nosaukums, kods, summa un pasūtītais daudzums.

Jebkuru citu problēmu gadījumā sazinaties ar mums, rakstot uz e-pastu: info@fishbon.lv


Atteikuma tiesības.


  • Jums ir iespēja atgriezt preces, kas iegādāts mūsu interneta veikalā bez specifiska pamatojuma.
  • Klientam ir tiesības atteikties no produkta 10 dienu laikā no to saņemšanas brīža un atgriezt to 14 dienu laikā no atteikšanās brīža. 
  • Piegādes izdevumus sedz klients!
  • Atgrieztajam produktam ir jābūt oriģinālajā iepakojumā, tādam, kāds tas tika piegādāts klientam. Klients ir atbildīgs par preces iepakojumu, atgriežot preci interneta veikalam. 
  • Par atvērtu vai daļēji atvērtu vai bojātu preci SIA RB Sports neatmaksās samaksāto naudas summu.
  • Naudas atgriešana notiek 14 dienu laikā no brīža, kad RB Sports SIA ir saņēmis atgriezto preci un informāciju uz kurieni pārskaitīt naudas summu. Norēķinu informāciju lūdzu pievienojiet sūtītajai paciņai.
  • Atskaitāmā summa tiks samazināta par bankas pārskaitījuma komisijas izmaksām.
  • Mēs nepieņemam sūtījumus, kas tiek sūtīti uz SIA RB Sports rēķina.
  • Neizmirsti pievienot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu!!! 


Mēs darīsim visu, lai garantijas procedūra noritētu iespējami īsā laikā. 

Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu 

Vispārīgos noteikumus par patērātāja tiesībām un pienākumiem lasi šeit